Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-05-18 12:24:43  Dorota Zabrocka

Utworzono artykuł 89312 o nazwie 'Ogłoszenie o naborze'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste89312
user_idpuste17739
resource_idpuste273
namepusteOgłoszenie o naborze
category_idpuste3079
language_idpuste1
shortpusteWójt Gminy Stara Kiszewa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. księgowości podatkowej i windykacji w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Stara Kiszewa
fullpuste

 

Wójt Gminy Stara Kiszewa

ogłasza nabór na  wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor ds. księgowości podatkowej i windykacji

w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Stara Kiszewa

 

 

 

Miejsce  wykonywania pracy – Urząd Gminy Stara Kiszewa  

Wymiar czasu pracy- pełny etat

 

 

I.    Wymagania związane z wykonywaniem  pracy na  stanowisku:   

 

 1.      Wymagania konieczne dla osób biorących udział w naborze:

 

§  obywatelstwo polskie;

§  pełna  zdolność  do czynności prawnych  oraz  korzystanie w pełni z  praw publicznych;

§  wykształcenie wyższe na kierunku odpowiadającym zadaniom wykonywanym na stanowisku;

§  znajomość przepisów ustaw o rachunkowości, o finansach publicznych, ordynacja podatkowa,
o podatkach i opłatach lokalnych;

§  osoba nie karana za  przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

§  nieposzlakowana opinia,

§  stan  zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

2.      Wymagania pożądane dla osób biorących udział w naborze:

 

§  staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie wykonywania zadań;

§       znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość aplikacji Word, Excel;

§  predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, wysokie umiejętności komunikacyjne.

 

II.   Wymagane  dokumenty:

 

§  CV, list motywacyjny;

§  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

§  kwestionariusz  osobowy;

§  oświadczenie, że  kandydat nie był  karany;

§  oświadczenie kandydata, że  posiada pełną  zdolność do czynności prawnych, posiada nieposzlakowaną opinię, posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

 

III.   Zakres   zadań  na  stanowisku:

 

§  prowadzenie ewidencji  księgowej podatków lokalnych od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej;

§  uzgadnianie z pracownikiem ds. księgowości budżetowej wpływów z tytułu podatków lokalnych;

§  prowadzenie windykacji  należności z tytułu  podatków lokalnych, w tym wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych, sporządzanie wniosków do sądu o wpis hipotek przymusowych, stosowanie innych środków egzekucyjnych zgodnie z przepisami prawa;

§  prowadzenie ewidencji upomnień z tytułów wykonawczych;

§  prowadzenie postępowań w sprawie określenia wysokości nadpłat z tytułu podatków lokalnych,     przygotowywanie decyzji stwierdzających nadpłatę, zwrot i rozliczanie nadpłat;

§  przygotowywanie postępowań o sposobie zarachowania wpłaty;

§  dokonywanie kwartalnych przypisów odsetek zaległości;

§  dokonywanie odpisów aktualizacyjnych zaległości w okresach bilansowych;

§  dokonywanie  rozliczeń i kontroli rachunkowej inkasentów w zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych;

§  sporządzanie  zestawienia za inkaso podatków;

§  kontrola kont księgowych oraz uzgodnień sald;

§  wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach;

§  przygotowywanie  danych do sporządzenia sprawozdań finansowych, kontrolnych, półrocznych i rocznych z wykonania dochodów z zakresu prowadzonych spraw;

§  sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu oaz sprawozdań z wykonania budżetu;

§  przyjmowanie wniosków oraz przygotowywanie decyzji w sprawie zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych.

 

  IV.   Sposób i termin składania ofert

 

Oferty należy składać  w  zamkniętych kopertach z  dopiskiem „Konkurs na  stanowisko  podinspektora
ds. księgowości podatkowej i windykacji "
w  sekretariacie Urzędu Gminy Stara Kiszewa 
pok. Nr 2 w  terminie do 31 maja 2017  r. do godz. 15.30.

Oferty, które  wpłyną  po określonym terminie pozostaną  bez rozpatrzenia.

Konkurs  przeprowadzi  komisja  powołana  przez  Wójta Gminy Stara Kiszewa.

Lista  kandydatów, którzy  spełnili wymagania  formalne oraz  informacja o wynikach naboru zostaną ogłoszone  w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

 

Kandydaci  zakwalifikowani zostaną  powiadomieni  o terminie  rozmowy kwalifikacyjnej.

 

W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z kadrową Urzędu Panią Wiesławą Mazur nr tel. /58/ 687 60 40.

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty, podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej w okresie do 3-ch miesięcy od momentu zatrudnienia zakończonej egzaminem
( art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych).

 

Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o nie karalności będzie wymagane od osoby zatrudnionej
w wyniku naboru przed podpisaniem umowy o pracę. Wymagane  dokumenty -  list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą - „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie  moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji z  ustawą z  dnia 29.08.1998 r. o ochronie danych osobowych.

 

V.   Dodatkowe informacje

 

§   Zasady wynagradzania  zgodnie z  rozporządzeniem Rady Ministrów  z  dnia 18 marca 2009 r.
w  sprawie  wynagradzania pracowników samorządowych;

§   W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stara Kiszewa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekraczał wskaźnik 6%.

 

Wójt Gminy

/-/ Marian Pick

 

Stara Kiszewa, dnia 18 maja 2017 r.

publishfrompuste2017-05-18 00:00:00
_activepuste1
_importantpuste1
_important_tillpuste2037-05-18 00:00:00
slugpusteogloszenie-o-naborze
2017-05-18 12:24:43  Dorota Zabrocka

Załączono plik 246156

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste919474
user_idpuste17739
fobject_idpuste246156
resource_idpuste273
modelpusteArticle
foreign_idpuste89312
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-18 12:24:43  Dorota Zabrocka

Załączono plik 246157

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste919475
user_idpuste17739
fobject_idpuste246157
resource_idpuste273
modelpusteArticle
foreign_idpuste89312
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-18 12:24:43  Dorota Zabrocka

Załączono plik 246158

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste919476
user_idpuste17739
fobject_idpuste246158
resource_idpuste273
modelpusteArticle
foreign_idpuste89312
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..