2017-03-29

RG.ZP.272.3.2017 Zaproszenie do składania ofert

RG-ZP.272.3.2017

               

 

GMINA STARA KISZEWA

ul. Ogrodowa 1

83-430 Stara Kiszewa

Zaproszenie do składania ofert

                W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro Gmina Stara Kiszewa zaprasza do złożenia oferty na  wykonanie zamówienia obejmującego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 208011G na odcinku Stara Kiszewa - Bartoszylas”.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi gminnej nr 208011G na odcinku Stara Kiszewa – Bartoszylas.

Zakres rzeczowy robót obejmuje:

Roboty drogowe:

Długość drogi przewidziana do przebudowy – 3,7 km

Dane techniczne przebudowy drogi:

- szerokość nawierzchni – 5,5 m,

- spadek poprzeczny jezdni – zmienny,

- klasa drogi – dojazdowa D 1/1

- prędkość projektowa – Vpr = 30km/h,

- kategoria ruchu – KR1

Konstrukcja nawierzchni:

- podłoże należy zagęścić do wskaźnika zagęszczenia IS=1,00,

Jezdnia główna:

- warstwa ścieralna z SMA8 – 4cm,

- warstwa wyrównawcza z betony asfaltowego AC 11W o grubości min 4 cm

Wzmocniona krawędź:

- warstwa ścieralna z SMA8 – 4cm,

- warstwa wyrównawcza z betony asfaltowego AC 11W o grubości min 3 cm,

- podbudowa z betonu asfaltowego AC16P o grubości warstwy 7 cm,

- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 20 cm

Pobocza należy wykonać z kruszywa łamanego 0/31 o grubości warstwy 10 cm.

Konstrukcja chodnika:

Zaprojektowano chodnik w granicach pasa drogowego szerokości 1,5 m (z lokalnymi przewężeniami do 1,0 m) ograniczony krawężnikiem betonowym i obrzeżem betonowym na ławie betonowej z oporem.

Konstrukcja chodnika i zjazdów:

- kostka betonowa 6 cm szara/czerwona,

- podsypka cementowo-piaskowa 5 cm,

- kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5 MPa – 15 cm

Odwodnienie odbywać się będzie na tereny przyległe.

 

Roboty elektryczne:

1.    Budowa szafki oświetleniowej SO, co obejmuje:

                               a) ułożenie i montaż kabla ziemnego YAKXS 4x35mm² o dł. 6 m,

                               b) montaż szafy oświetlenia ulicznego – 1 kpl.

2.    Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego nn 0,4 kV, co obejmuje:

                       a) ułożenie i montaż kabla ziemnego YAKXS 4x25mm² o łącznej dł. 766m,

                       b) montaż słupów oświetleniowych – 17 kpl.

                       c) montaż opraw oświetleniowych LED – 17 kpl.

 

Szczegółowy zakres prac, konstrukcje i wymiary zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do zapytania ofertowego.

2. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

          a) zdolności zawodowej tj. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami (inspektorami nadzoru) odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. 2016, poz. 290 z późn. zm.) w zakresie:

- Kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego (osoba niniejsza będzie pełnić funkcję tzw. Przedstawiciela zamawiającego - koordynatora prac pozostałych inspektorów),

- Kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tej specjalności oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego,

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcję wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji.

Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 2016 r. poz. 65).

Posiadane przez w/w Kluczowych Specjalistów uprawnienia w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016r.  poz. 290 z późn. zmn.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006r., poz. 578;).

Zamawiający uzna Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, jako spełniające przedmiotowy warunek.

              b)  zdolności technicznej tj. posiadaniem odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.

Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy o wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną polegająca na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o długości min. 2,5 km.

2) nie podlegają wykluczeniu

Przedmiotowe zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowywaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;

e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Ponadto Zamawiający, w niniejszym postępowaniu, wykluczy Wykonawcę:

- wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,

- wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne.

- który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy    wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

- wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 1000 złotych.

Podstawą uznania braku podstaw wykonawcy do wykluczenia będzie stosowne oświadczenie wykonawcy.

3. Kryteria oceny ofert i opis przyznawania punktacji:

W niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert jest cena brutto jaką oferuje Wykonawca za realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z tabelą jak poniżej:

Kryterium

Waga

Cena

100 %

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Punkty przyznawane będą wg. następującego wzoru:

 Px = 100 x Cmin/Cx   

Gdzie:

                   Px – punktacja rozpatrywanej oferty

                   Cmin - cena najniższej oferty z pośród ofert nie odrzuconych

                   Cx - cena rozpatrywanej oferty

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów.

 

4. Termin składania oferty:

Ofertę należy złożyć do dnia: 07.04.2017 r.,w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Stara Kiszewa, ul. Ogrodowa 1, 83-430 Stara Kiszewa. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: „Oferta cenowa na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 208011G na odcinku Stara Kiszewa - Bartoszylas

 

5. Terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy jest data upływu okresu gwarancji na roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 208011G na odcinku Stara Kiszewa - Bartoszylas” (tj. 72 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego obiektu budowlanego). Planowany termin wykonania prac budowlanych: 31 sierpień 2017 r.

                                                                                                                          

                                                                                            Kierownik Zamawiającego

                                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                                   /Marian Pick/

 

 

 

 

W załączeniu:

1. Wzór formularza oferty.

2.  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  i spełnienia warunków udziału w postępowaniu

3. Projekt umowy

4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..