2020-10-16

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. kadr i obrony cywilnej w Urzędzie Gminy Stara Kiszewa

Wójt Gminy Stara Kiszewa

ogłasza nabór na  wolne stanowisko  urzędnicze

samodzielny referent ds. kadr i obrony cywilnej

w Urzędzie Gminy Stara Kiszewa

 

Miejsce  wykonywania pracy – Urząd Gminy Stara Kiszewa

Wymiar czasu pracy– 1 etat

 

I.    Wymagania związane z wykonywaniem  pracy na  stanowisku:   

  1. Wymagania konieczne dla osób biorących udział w naborze:
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna  zdolność  do czynności prawnych  oraz  korzystanie w pełni z  praw publicznych;
  • wykształcenie średnie,
  • minimum 2 letni staż pracy;
  • osoba nie karana za przestępstwo popełnione umyślnie;
  • osoba nie karana za  naruszenie dyscypliny o finansach publicznych;
  • dobry stan  zdrowia pozwalający  na  zatrudnienie na  danym stanowisku;
  • znajomość kodeksu pracy, ustawy o samorządzie  gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP w zakresie zadań wykonywanych przez gminę oraz przepisów o ochronie przeciwpożarowej.  

2.      Wymagania pożądane dla osób biorących udział w naborze:

  • staż  pracy  lub doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem kadr, w zadaniach z zakresu obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej;
  • doświadczenie w prowadzeniu postępowań kończących się wydawaniem decyzji administracyjnych;
  • znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość aplikacji Word, Excel;
  • dobra znajomość terenu Gminy Stara Kiszewa;
  • predyspozycje osobowościowe: dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, wysokie umiejętności komunikacyjne.

II.   Wymagane  dokumenty:

  • CV, list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kwestionariusz  osobowy;
  • oświadczenie, że  kandydat nie  był  karany;
  • oświadczenie kandydata, że  posiada pełną  zdolność do czynności prawnych.

III.   Zakres  wykonywania zadań  na  danym  stanowisku:

  • prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, prac nieodpłatnych – dozorowanych,
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników, dokształcaniem,
  • prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu oraz emerytów i rencistów – byłych pracowników Urzędu,
  • prowadzenie rejestru skarg na działalność Urzędu i pracowników, nadzór nad terminowym załatwianiem skarg,
  • prowadzenie archiwum zakładowego, w tym akt pracowniczych obecnych i byłych pracowników Urzędu,
  • ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, ewidencja wyjść i wyjazdów służbowych i prywatnych w godzinach pracy,
  • przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
  • zabezpieczenie należytej ochrony pracy i warunków bhp oraz p/poż., dokumentacja dotyczącej oceny ryzyka zawodowego,
  • przechowywanie oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Gminy, kierowników jednostek organizacyjnych Gminy w kancelarii tajnej.
  • ewidencjonowanie dokumentacji okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,
  • przygotowywanie i przechowywanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej pracowników Urzędu,
  • planowanie, koordynacja, organizowanie zadań obrony cywilnej na terenie Gminy, obsługa Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, współpraca w tym zakresie z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie,
  • ochrona ludności, zakładów pracy i instytucji, urządzeń użyteczności publicznej, dóbr kultury w sytuacjach zagrożenia i w czasie wojny,
  • prowadzenie ewidencji członków formacji obrony cywilnej, planowanie i zaopatrywanie organów kierowania i formacji obrony cywilnej w sprzęt i materiały,
  • organizowanie i utrzymywanie w stałej gotowości systemu łączności dla potrzeb zarządzania kryzysowego i kierowania obroną cywilną,
  • przygotowywanie projektów zarządzeń o ewakuacji ludności z obszarów zagrożonych,
  • organizacja szkoleń formacji OC, ludności, pracowników jednostek organizacyjnych Gminy, popularyzowanie obrony cywilnej, organizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych,
  • współdziałanie z jednostkami wojskowymi w zakresie unieszkodliwiania materiałów wybuchowych i innych przedmiotów niebezpiecznych,
  • rejestracja przed kwalifikacją wojskową,
  • prowadzenie kancelarii tajnej, doręczanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom Urzędu, nadzór nad przechowywaniem i opracowywaniem materiałów zastrzeżonych, poufnych i tajnych, archiwizowanie dokumentów niejawnych,
  • prowadzenie ewidencji ochotniczych straży pożarnych, planowanie i zapewnianie wyposażenia w sprzęt, organizacja szkoleń i ćwiczeń,
  • ewidencja i kontrola wyjazdów pojazdów służbowych oraz zużycia paliwa pojazdów służbowych Urzędu Gminy oraz samochodów bojowych, motopomp i innego sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych,
  • planowanie i zapewnianie środków finansowych na realizację zadań dot. stanowiska obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
  • opracowanie i aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych, regulaminów i zarządzeń w tym zakresie,
  • przeprowadzanie postępowań sprawdzających na polecenie Wójta wobec kandydatów na stanowiska pracy związane z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub „poufne”, przechowywanie akt zakończonych postępowań sprawdzających,
  • organizowanie i prowadzenie na polecenie Wojskowej Komendy Uzupełnień akcji kurierskiej na terenie Gminy, nakładanie obowiązku świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony.

IV.   Sposób i termin składania ofert

 

Oferty należy składać  w  zamkniętych kopertach z  dopiskiem „Konkurs na  stanowisko  samodzielnego referenta ds. kard i obrony cywilnej” w  Biurze Podawczym Urzędu Gminy Stara Kiszewa  (parter Urzędu) w  terminie do 29 października 2020 r. do godz. 15.30.

Oferty, które  wpłyną  po określonym terminie pozostaną  bez rozpatrzenia.

Konkurs  przeprowadzi  komisja  powołana  przez  Wójta Gminy Stara Kiszewa.

Lista kandydatów, którzy  spełnili wymagania  formalne oraz  informacja o wynikach naboru zostaną ogłoszone  w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Kandydaci  zakwalifikowani zostaną  powiadomieni  o terminie  rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje udziela Pan Andrzej Hinc – Sekretarz Gminy nr tel. /58/ 687 60 20.

Osoba zatrudniona na stanowisku samodzielnego referenta, podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej w okresie do 3-ch miesięcy od momentu zatrudnienia zakończonej egzaminem.

Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o nie karalności będzie wymagane od osoby zatrudnionej
w wyniku naboru przed podpisaniem umowy o pracę. Wymagane  dokumenty -  list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą - Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Stara Kiszewa, ul. Ogrodowa 1, 83-430 Stara Kiszewa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)’’

 

V.   Warunki pracy i płacy

  • Zasady wynagradzania  zgodnie z  rozporządzeniem Rady Ministrów  z  dnia 15 maja 2018 r.
    w  sprawie  wynagradzania pracowników samorządowych;
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stara Kiszewa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

 

Stara Kiszewa, dnia 16 października 2020 r.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..